Університет здорової молоді

УНІВЕРСИТЕТ ЗДОРОВОЇ МОЛОДІ

Програма АСЕТ для молоді, їх батьків та вчителів – альтернативна освіта в сферах фізичного, душевного і духовного здоров’я.

Університет здорової молоді

12 років успішної ефективної практичної роботи з підлітками, батьками та вчителями

Університет здорової молоді

ЩО ДАЮТЬ ТРЕНІНГИ ВІД ВБО “АСЕТ”?

Університет здорової молоді

Основні теми тренінгів курсу «Університет здорової молоді» (тренінговий курс для загальноосвітніх шкіл, ліцеїв, училищ, вузів)

 

програма затверджена Міністерством освіти України (посилання на документ)

ПІДЛІТКИ

Основні

1.Профілактика шкідливих звичок (профілактика куріння і вживання алкогольних напоїв і наркотичних речовин)

2. Профілактика ВІЛ / СНІДу

3. Профілактика ранніх статевих стосунків і небажаної вагітності

4. Основи безпеки в Інтернеті

5. Основи побудови здорових стосунків у сім’ї (утвердження цінностей здорової сім’ї)

Додаткові

6. Профілактика суїцидальної поведінки

7. Профілактика нецензурної лексики та агресії

8. Затвердження толерантного ставлення до ВІЛ-позитивних людей (протидія стигмі та дискримінації)

9. Профілактика депресивної поведінки (мотивація мріяти та досягати цілей)

10. Профілактика насильства в молодіжному середовищі

Основи репродуктивного здоров’я підлітків (для дівчат і хлопців окремі теми)

11. Профілактика ризикованої поведінки в молодіжному середовищі

 

Університет здорової молоді

БАТЬКИ

1. «Мистецтво любити» (профілактика насильства над дитиною)

2. Основні психологічні особливості підлітків

3. Шляхи подолання підліткової агресії «Від агресії до миролюбності»

4. Профілактика суїцидальної поведінки підлітків «Життя в позитиві»

5. Статеве виховання підлітків.

6. Запобігання основних негативних явищ в молодіжному середовищі

Університет здорової молоді

ВЧІТЕЛІ

  1. Основи ефективної роботи з підлітками. Презентація курсу «Університет здорової молоді»
  2. «Мистецтво любити» (профілактика насильства над дитиною)
  3. «Основні психологічні особливості підлітків
  4. Профілактика агресивної поведінки підлітків, частина перша “Від агресії до миролюбності»
  5. Профілактика агресивної поведінки підлітків, частина друга “Від агресії до миролюбності»
  6. Профілактика суїцидальної поведінки підлітків «Життя в позитиві» 
Університет здорової молоді
Університет здорової молоді
Університет здорової молоді
Університет здорової молоді

діти

“Тренінги дали мені погляд на нове життя. Інше життя, про яку я раніше не чула. Я довгий час дуже соромилася своїх батьків. Вони у мене звичайні сільські люди. Але після прослуханого тренінгу «Щаслива сім’я» я не могла не плакати і не змінити свого ставлення до них. Я зрозуміла, що батьки найдорожчі люди в моєму житті, і якими б вони не були, вони завжди будуть залишатися частиною мене. Сьогодні я поважаю їх і пишаюся тим, хто вони є. Адже для мене вони віддають завжди краще! Я їх люблю найбільше “. Анна, учениця 8-го класу, Київська область

Університет здорової молоді

батьки

Університет здорової молоді

“Відразу ж після тренінгу для батьків від ВБО «АСЕТ» я прийшла додому і попросила, щоб всі члени моєї сім’ї вислушали важливу інформацію, яку я в той день почула на тренінгу. Я передала свою сім’ю все, що почула і запам’ятала. Особливу увагу я приділила чоловікові і сказала, що дуже важливо, щоб на наступний тренінг він пішов разом зі мною. Після цієї розмови відносини в нашій родині дуже змінилися на краще. Батько почав проявляти увагу до дочки і «спілкуватися» з нею мовою любові «дотик» (раніше він приділяв більше уваги молодшому синові). Він почав цілувати дочку, говорить їй хороші слова, після чого вона, в свою чергу, почала розкриватися, впевненіше себе почувати і відчувати себе прийняте і коханої”.

Олена Володимирівна, мама

вчітелі

“Працюю вчителем предмета “Основи здоров’я”. Весь 2014-2015 навчальний рік учні 8 класів були учасниками курсу «Університет здорової молоді» від організації «АСЕТ». Ці тренінги – це дуже цікаві і корисні уроки життя. На заняттях учні слухають, працюють в парах і групах. Вся інформація взята з життя і цікава для сучасного підлітка. Діти беруть активну участь, обговорюють життєві ситуації, дають відповіді на питання різного характеру і залишають свої коментарі. Мені, як класному керівнику і вчителю, дуже цікаво спостерігати за роботою учнів, вислуховувати їхні думки. На таких заняттях учні стають більш розкутими і не соромляться висловлювати свої думки і враження. Щоразу їм цікаво, якою буде наступна тема. Я вважаю, що такі тренінги дуже корисні для сучасних підлітків”.

Людмила Володимирівна, вчитель

Університет здорової молоді